Ekosystem 2 – Rafa koralowa

Autor: Matt Simpson
Ilustracje: Martyna Szpil
Wiek: 8-108 lat
Liczba graczy: 1-6
Czas gry: 20 min

Tu kupisz grę

Przenieś się do pięknego świata rafy koralowej!

Druga gra z serii „Ekosystem” – każda z nich ma inne zasady!

Tworzycie rafy koralowe pełne ryb, krabów i ośmiornic. Musicie pamiętać o 3 grupach łańcucha pokarmowego i zależnościach między nimi. Wygracie, jeśli stworzycie najlepiej działający ekosystem!

Uwaga! W pudełku znajdziecie dodatek: 13 kart specjalnych dostępnych tylko w polskiej edycji gry!

Proste zasady gry!
(INSTRUKCJA Ekosystem 2 – Rafa Koralowa)

Pobierz arkusze punktacji!

Tutaj znajdziesz kalkulator ułatwiający liczenie punktów!

(Kalkulator)

Tu obejrzysz trailer gry!

komentarzy 8

  1. Aleksandra pisze:

    Obie części to nasze ulubione gry w ostatnim czasie! 🙂

  2. asdasd pisze:

    fajne pozdrawiam

  3. Joanna pisze:

    Hejo, mam pytanie techniczne.. jeśli przy opcji wraku nie mam już karty wrak, mogę i tak zabrać kartę że stołu, i zamienić ją z dowolną moją?
    W instrukcji jest zdanie:
    „Każdy gracz wybiera 1 kartę spośród tych trzymanych w ręku lub swój wrak (jeśli jeszcze go ma)”
    A co jeśli już go nie ma? Jest to tylko jednorazowa akcja?

  4. Grzesiek pisze:

    Pani Joanno karta wraku jest jednorazowa. Po jej wykorzystaniu i odłożeniu do pudełka nie można już korzystać z kart na środku stołu.

    Pozdrawiam
    Grzesiek

    • Joanna pisze:

      Ok, dzięki! 🙂 świetna gra, ta i pierwszy ekosystem !

      • Justyna pisze:

        Mam pytanie ile punktów za krył powinno być przy konfiguracji:
        *_*_*_k_k
        *_*_*_k_*
        *_k_k_k_*
        *_*_*_*_*
        * – to inne typy kart
        k – karta krył
        Kalkulator liczy że powinno wyjść 9 natomiast według instrukcji wychodzi mi inaczej. Chyba że ja coś źle policzylam

        • Grzesiek pisze:

          Dzień dobry,
          Pani Justyno prawidłowy wynik za tą grupę krylu to 9. W Pani przykładzie jest jedna grupa krylu licząca 6 kart. Według instrukcji za grupę krylu o wielkości 3 kart i więcej zdobywamy właśnie 9 punktów. Nie opłaca się tworzyć dużych grup krylu. Lepiej jest tworzyć kilka mniejszych – tylko wtedy NIE MOGĄ one się ze sobą łączyć, w przeciwnym wypadku powstaje JEDNA duża grupa, która pozwoli zdobyć maks. 9 punktów.

Dodaj komentarz

*

Facebook

@nasza_ksiegarnia_gry

This error message is only visible to WordPress admins

Error: No connected account.

Please go to the Instagram Feed settings page to connect an account.

Zaloguj się

Zapomniałeś hasła?

Już się rejestrowałeś? Zaloguj się


Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?